söndag, april 08, 2012

Kort Påskresumé

 
Sjuk som ett ägg. HAHAHA. Fattar ni? Ägg. Som i Påskägg. HAHAHA. Förmodligen har jag feber också. Skrattar åt allt. Egen diagnos. I går stod jag på en grusplan med Putiken i 6 timmar och frös mig själv tillbaka till mina innersta mardrömsvintrar. När jag kom hem drack jag en kall öl. Den värmde lite i alla fall. Idag har jag bara varit sjuk. Som ett ägg. Hur nu fan det går till. Imorgon ska jag stå på en ny plats och frysa mig själv tillbaka till mina innersta mardrömsvintrar. Nåja. Imorgon är det "Möte med den uppståndne" om vi skall prata i religiösa termer. Det är jag som är den "uppståndne" tror jag. Men samtidigt är jag ju sjuk. Som ett ägg. Kanske är det så enkelt att man är en jävla kyckling. Ni ser. Sicket jävla påskliv man lever.
 

3 kommentarer:

Zerbembasqwibo sa...

Vändstekt, löskokt, omelett eller äggtoddy? Svårt ge dig en mer exakt diagnos. Fiskägg kanske?

Gobanen sa...

Nej nej nej, förlorade är det förståss.

AspLövet sa...

Förlorade ligger nära till hands. Men jag skulle föredra Äggtoddy.