söndag, november 07, 2010

Jag saknar varken tjära, brännvin eller bastun. Bara döden.

 
Jag har varit sjuk i 10 dagar nu. Blir inte friskare. Möjligen lite sjukare. Har försökt dräpa skiten med alkohol. Det gick sådär. Fast det var ju kul på sitt sätt. Försökte sen med okynnesätande. Det gick inte alls. Provat alla piller som går att uppbringa genom pengar och kontakter. Det har bara gett mig skavsår i halsen. Saknar ord. Inte bara verbalt utan även internt. Jag pratar inte längre med mig själv. Funderar på att lägga ner allt. Varken kroppen eller skallen vill vara med längre. Jag kommer göra om bloggen till en träningsdagbok. Vilket i AspLövets fall är lika med döden.
 

6 kommentarer:

Kula sa...

Upp på benen igen - bara ett halvår kvar till nästa upplaga av Stockholms City Cup!
Worth waiting for alternativt worth living for

VJ-löparn sa...

Sparka inte på ngn som redan ligger. Du är ju värre än Buskhytteborna i U P Olrogs visa.:)

Anonym sa...

Det är masdjävuln som satt klorna i dig!

OlaO sa...

Hallå? Är du kvar?

Håkan Dahlgren sa...

Han lever och är på bättringsvägen. Det sa han iallafall på telefon för en timme sedan.

Anonym sa...

HD>>tack för info. Vi började verkligen undra....