torsdag, juli 08, 2010

En adjektivrunda

 
Satte mig på mountainbiken i förmiddags och skrapade nog ihop en sisådär 15 adjektiv under rundan. Utan att avslöja för mycket kan jag berätta att "varmt" är ett av dom. Det blev i alla fall 55 km på nästan 3 timmar. Kom efter en timme på att jag skulle samla på sjöar. Hade jag vetat om det från början hade jag utan större cykelansträngning fått ihop 5-6 till. Nåja. Det var ju inte så att jag badade eller så.


Annars var det enda roliga att jag vid Väsjöbackenss nästintill tomma parkering såg en bil gömd inunder skuggan av ett par träd. Det var Svenskt sommarsex på gång. Inte för att dom kommit längre än till "händer innanför tröja & blus" men dom var så uppe i varandra att dom inte såg mig och det började bli imma på insidan av bilrutorna trots att dom stod utanför. Jag smygtog inga kort. Även om jag ville.
 

Inga kommentarer: