lördag, april 10, 2010

AspLövet till informationen.

 
Idag begick jag en av dom värsta dödssynderna. Jag besökte IKEA. På en lördag. Bara idioter och masochister besöker IKEA på en lördag. Kanske passar jag in på båda kategorierna. Vad vet jag. Men det hela avlöpte ganska väl eftersom jag i den överfulla IKEA-restaurangen unnade mig en räksmörgås modell XL. När jag mumsade på mackan blundade jag och lät idiotsorlet omfamna mig. Det kändes litegrann som att vara på Finlandsbåt på väg mot ett Jukola i Vierumäki.

Tyvärr hittade jag inte taxfree-butiken på vägen ut.
 

2 kommentarer:

Gobanen sa...

Var glad att det inte är lönehelg, då är det värre. Nej förresten, helvete är helvete även om temperaturen skiljer några grader.

Kula sa...

Idiot! Gå till en småländsk möbelnasare en lördag - snacka om härdsmälta i skallen!

PS Kan det handla om posttraumatisk stress då Grymnatta egentligen skulle ha gått fre kväll?
Har VOK en vettig krishanteringsplan?