söndag, september 13, 2009

150 minuter i skogen

Eftersom mitt slackerliv slogs i spillror nu i helgen var jag tvungen att göra ett logistiskt lappkast av mitt späckade schema. Eller. Späckat och späckat. Det enda jag hade planerat under resten av det här året var mitt Natt-KM arr. Eftersom jag nu plötsligt ska kamma mig och vara normal på dagtid fick jag ge mig ut i skogen för att hänga reflexstavarna på min vilodag. Nu har ju i och för sig alla dagar varit vilodag för mig det sista halvåret. Nu är det slut med det.

Jag kunde konstatera att terrängen jag bjuder på är så fantastisk att Lunsen nästan bleknar i jämförelse. Man blir knäsvag.



Alltså är det knäsvag som ska in på Vågrät 8 "Kännetecknar AspLövet"

Fattar ni?

knäsvag

Jag har svaga knän.

Också.

Lite dubbelbottnat dårå.

5 kommentarer:

Saucepan sa...

Ingen gömd kontroll här inte.
Kan nog ses på +200 meter med en Monster Lamp.
Vi som kör Old School får läsa kartan desto mera.

AspLövet sa...

Du behöver inte oroa dig. Du har inte den där kontrollen. H21E-kontrollerna är nertryckta till förbannelse.

Anonym sa...

Klara; Asså,,-får frun åter börja tvätta kläder, rasta barnen, klippa gräsmattan och dricka din sprit nu?

Mats Carlsvärd sa...

Ser oforskamt fint ut. (Svenska utan prickar ser daremot for javligt ut.) Oppet KM ?

AspLövet sa...

Klara>> Det är väl det kärringar är till för? *smyger ut genom ytterdörren och får aldrig komma in igen*

Orienteraren>> KM är så öppet det kan bli för klubbmedlemmar men om nu någon utsocknes vill vara med är det bäst att dom ber på sina bara knän.