onsdag, juli 08, 2009

Planer som planerats

Idag var planen att köra ett överlångt pass på mtb´n, scanna av alla jobbsajter, städa lägenheten, storhandla, skriva ett rekommendationsbrev till mig själv, raka mig, läsa en god bok, spela tv-spel med Miniknatarna, laga något gott i matväg, handla en casualsnygg tröja. Men. Inte AspLövet inte. Planer är till för att aldrig planeras. Eller genomföras om dom mot all förmodan redan planerats. Jag kör vidare på min hittepå-semester. Det innebär att jag inte gör någonting alls. Det kommer jag fortsätta med några dagar. Eller kanske resten av livet. Om jag har tur.

2 kommentarer:

Der Alte sa...

Ta inte för lång semester så du missar sista ansökningsdag till jobbet i Norge!

AspLövet sa...

Jobbet är sökt. Jag skrev att jag är jungfru vilket torde vara kompatibelt med fiskeribranschen.