söndag, april 29, 2012

Jag orkar inte ens gnälla


Det här med Silva League. Jag vet inte vad jag ska tycka. Om folk. Löparna gnällde på att det var risigt och Forsberg gnällde på dom tider han inte fick mer än dom tider han fick och vissa gillade inte kallvatten medans andra bara ogillade. Jag vet inte vad dom gnäller över egentligen. Jag är övertygad om att allt det där dom gnällde över var alldeles fantastiskt.

Själv stod jag 2 dagar i snålblåst stirrandes rätt in i ett duschskynke med oljudet från vattenpumpen i öronen. Vilket i sig kunde varit roligt om plasten haft ett sånt där skönt 80-tals häng och man sett rätt in men nu var det sträckt och korrekt så jag såg ingen hud alls. Otur.

Men inte gnäller jag för det.

Vilket är olycksbådande. Jag har blivit så blasé att jag inte ens ids gnälla längre. Nu får jag ta och skärpa till mig. Inte fan vill man börja vakna upp lycklig helt plötsligt.

Inga kommentarer: