fredag, november 25, 2011

Stockholm Stad kan dra åt helvete!

 
Att Stockholm Stad skulle släcka ner hela stan för lite nattorientering är dock föga troligt. Vilket är lika bra. Orientering skall bedrivas i skogsmiljö och nattorientering skall definitivt bedrivas i nattsvart skog. Jag vet inte vad jag hade för tillfällig sinnesförsvirring igår. Jag skyller på ett bubblande sjukdomstillstånd. Varför jag börjar bli sjuk just nu är inte så svårt att förstå. På söndag har klubben Ultra-KM på Lunsen. Jag har anmält mig och det är ju historiskt sett samma sak som att be om motgång.

Jag är inte besviken.

Jag är förbannad.


Det här är sista bilden jag tar på vårt kyffe till Stadshus. Jag hade hoppats att få något sort kulturpris från Stockholm Stad för alla bilder jag tagit på tornhelvetet men det ringer tyst i telefonen. Jag ska börja fota något annat på väg till/från Putiken. Antingen gamla tanter eller så får det bli papperskorgar. Whatever.
 

4 kommentarer:

Molson sa...

Krya på dig. Meny består av tvåstrecksmossar, punkthöjder, långsträckor och inga kodsiffror.

AspLövet sa...

Skit ockå! Om jag inte blir sämre kommer jag nog ut och mespromenerar.

s-kils sa...

hursomhelst så är de väldigt snygga, tornbilderna! alla bilder, förresten.

Anonym sa...

Snart kommer stans kassaförvaltare och kräver dig på royalty för att du plåtat deras kåk och lagt ut bilderna på nätet.
Life suck´s