lördag, juli 02, 2011

Nei så tjukk du har blitt!

 
Det var då själva fan!

Här har man slitit hårdare än på mången år och tävlingspinat kroppen uppemot 4 timmar på fjellet och därutöver lite, "Gå på tur - aldrig sur". Jag borde ha gått ner lite i vikt. Men fan! Jag har gått upp 1 kilo. Märkligt. Kan det vara så illa att 7 dagar i rad med alkoholintag har tagit udden av allt det goda? Nu tänker säkert mamma. 7 dagar med alkoholintag! Har inte du varit och tävlat? Det ena utesluter inte det andra. Inte i min värld i alla fall. Till mitt försvar skall sägas att även om jag var sist i säng varje kväll så var jag först upp. Man får aldrig visa sig vek. Framförallt inte inför sig själv.

Nåja. Ikväll tar jag det lugnt. Inte mer än en whiskey. Flaska.
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, det är musklerna - dom väger fett... // JR