onsdag, januari 12, 2011

Dödsryckningar. Tryck på larmknappen vid behov.

 
Eftersom jag inte fick några större bakslag efter söndagens lätta löppass så provade jag ikväll igen. Som vilken mesmotionär som helst rörde jag mig på gångvägar som efter dagens snöfall var moddiga och sliriga. Det gick sakta idag också. Varför jag överhuvudtaget ens försöker komma tillbaka är oförklarligt. Nu har man ju hamnat i karriärens bakvatten och borde bara ligga ner och bida sin tid. Bakvattnet som i H45. Varken hakkapelitta eller malet. När man hamnar i H35 & H40 finns ju fortfarande en känsla av att tillhöra drevet som kan utföra stordåd men sen. H45. Bara en sorts trötthetens långvård innan man blir gubbe på riktigt. Tomheten mellan liv och ålderdom. H45. Klassen som är vänthallen till slutet. Ikväll är jag värd en whiskey. Om man nu får unna sig sånt på långvården.
 

1 kommentar:

Robban E sa...

Tack Asplövet det värmer.....