tisdag, augusti 03, 2010

Ölförbränning

 
Efter en veckas semesterdekadens så beslöt jag mig för att cykla bort några öl ur kroppen. Det blev mycket teknisk åkning med ett piratparti på mitten där jag fulcyklade nästan 15 km på elljusspår. Först på Hagby-Skarpäng sen vidare på Rinkebyskogens fantastiska (Läs: fantastiska) elljusspår som smeker och slingrar sig fram genom terrängen på en smal & hårt packad stig. Jag avslutade det hela på Rösjöns lite bredare men fint kuperade elljusspår. Alla tre stoltserar med skyltar som säger, "Cykling Förbjuden". Sån är jag tydligen. En fuskare. Det ska påpekas att jag under dessa 15 km mötte/cyklade om mindre än 10 personer. Välkommen till det aktiva Sverige.

När jag kom hem hade jag cyklat 51 km.

Det motsvarar 12 öl.

*gissar hej vilt*

Inga kommentarer: