fredag, maj 28, 2010

Skor till både fint och fult

 
Det finns otroligt mycket läckra skor nuförtiden och det är väl tur att jag inte håller på längre för då hade beslutsångesten över vilken modell jag skulle köpa ätit upp mina gubbvader helt och hållet. Men det finns en sko som tilltalar mig lite extra faktist. Den har en sula som minner om forna dagar och jag kan riktigt se hur dom suger sig fast i marken under smetiga långdistanser.

Den har faktist så läcker sula att jag kan se helt andra användningsområden för den. Utanför skogen. För AspLövet som gillar att springa hem från krogen måste ju den här skon vara perfekt. Vid dessa tillfällen händer det ju faktist att man själv är lite slirig, istället för underlaget, vilket borde borga för en säker hemkomst. Slut på dikeskörningar och sönderskrapade knän. Frågan är ju bara om man blir insläppt på krogen i dom. Fast man kan ju alltid påstå att det är trendiga sneakers för dörrvakterna.

1 kommentar:

Mad Man sa...

Mudclaw för grovmönstrade personer.