fredag, april 16, 2010

Bryt upp bryt upp den menlösa vardagen

 
Idag tog jag ett kliv åt sidan.

När jag kom hem med pendeltråket så svängde jag höger istället för vänster. Utflippat. Istället för raka steg hem för att äta en middag bestående av fil & flingor med mackor kastade jag mig in på första bästa köpematshak. Vilket visade sig vara Stationsgrillen. Unnade mig en grillad med bröd. Och på den. Räksallad som fredagsmys. Nu är Stationsgrillen inte Lappens gatukök så jag behövde ingen bricka med gaffel för att få i mig räksalladen men det var ändå så mycket att jag marinerade min glesa skäggväxt med räksallad. Gott.

När jag kom hem sköljde jag ner smalmaten med champagne. Så lever jag tydligen. Korv med bröd och champagne. Det är väl motsatsen till att bjuda en A-lagare på oxfilé och sen låta honom skölja ner maten med T-doja.

Imorgon blir det rock´n roll och intervallträning.

Näeevisstfan!

Jag ska ju vara i Putiken.
 

Inga kommentarer: