fredag, februari 12, 2010

Fredagskartan

 
Fredagskartan?

Vem fan grävde upp den klenoden?


Jag sprang 1:a sträckan i vårt 1:a lag i H13-14-kavlen. 150 lag kom till start och vi slutade på 38:e plats. Ludvika vann.

I träningsdagboken från denna Tunadag läser jag. "Tunakavlen. F...n. Ont i hälen. Kan knappt gå" Hälen? Det har jag inget minne av. Gubbvaderna och knäproblemen kanske har kommit smygande nerifrån.

[bad joke]
Det enda jag hoppas är att det inte förekom något "våld" på den där Tunakavlen.
[/bad joke]
 

4 kommentarer:

VJ-löparn sa...

En gammal go karta. Tunakavlen gick här -88 också har jag för mig. I närheten av byn med namnet Spraxkya.

Bra lopp men kanske safea till höger mot 2:an.

en djefla man sa...

Haha, jag var där, jag var med! Vi blev 4:a i H15-16.

Palmis sa...

I juniorklassen tävlade flera landslag och de bästa var med, men vann gjorde OK Österåker

Unknown sa...

VJ-löparn>> Det var ju skitfint uppe på berget till 2:an förr i tiden (tyvärr högg dom ner lite av skogen i början av nittiotalet). Klart man ska springa rakt på!