fredag, november 13, 2009

Vi ska sicka allt du har bestält

 
Jag skickade en beställning på nya Xero-skon till VJ igår och fick svar idag. I mailet skrev jag en kommentar att skon var populär för alla som provade skon köpte den. *sant*.

Idag fick jag ett svar från VJ med en kommentar till min kommentar.

"Det är finnt att de motionister tycker om det"

Jag blev glad. Inte bara för den sköna svenskan utan för att VJ med all tydlighet ser svenska orienterare som "motionister"

Det är ju precis det ni är faktist.
 

2 kommentarer:

Daniel sa...

Precis den känslan fick jag när jag (och tre andra) köpte spikskor på Halikko. "Hallå svenskarna, ursäkta? Ni har tagit fel skokartong, ni ska nog inte köpa de där skorna" hörde jag att han tänkte (översatt till svenska).

AspLövet sa...

Icebug, som är Svenskt, har en sko som heter Sisu.

Satan vad Finnarna måste skratta åt det...