söndag, november 08, 2009

Pristävlingen avgjord

 
Lite pristävling är alltså vad som behövs för att dra igång Drevet.

Många bra gissningar var det men eftersom jag i denna tävling sökte sanningen så tillfaller segern "Stefan" som ganska korrekt påtalade att den pekade snett uppåt. (Maila mig din adress på asplovet@orientering.nu så får du ditt pris)



Nu tänker ni andra lite stukat att den där gamla skräplådan kan man gott vara utan och det har ni ju helt rätt i men för sakens skull, så att ingen tvivlar på prisets existens, kommer här en innehållsförteckning på det som tillfaller Stefan.

Ett IOF-tygmärke
En IOF-pin
En definitionshållare
Två Proderm Sunscreen (30ml)
En "Adrenaline Hat" från Craft
En Petzl Signal
Ett headlamp & mobile emergency charger kit
En miniskärm
Ett par Halti-kalsonger stl ? (boxer-modell)
Ett par gubbglasögon (styrka okänd)
En vattenflaska med ett gammalt Silva klistermärke på
Ett smalt pannband (tänk Zlatan)
En Energy bar från Maxim
En Energy gel från Maxim
En regnponcho (vit)
En snap-on-reflex
Ett par träning/överdragsbyxor i stl M (Tänk 80-tal)
En bok (Orienteringens själ)
En Hjälmkrok (Användningsområde okänt)
En startkortshållare för Skid-O
En signerad bild på AspLövet

Mer än så blev det inte i goodiebagen....
 

1 kommentar:

daniel sa...

Tack för goodie-boxen som kom som en välsignad finsk skokartong på posten häromdagen! Jag är nu lycklig innehavare av alla dessa sköna oumbärliga prylar på listan.

Jag är dessutom glad att jag lade in en brasklapp i min motivering om att jag skulle försöka anordna en egen tävling. (Jag tillade "minus grejerna jag själv vill äga så klart" just av denna anledning). Det lutar nämligen åt att jag behåller allt själv. Naturligtvis blir inte tävlingen utan jag personligen tvingad att vara sponsored by AspLeaf, vilket känns ungefär som att gå med i maffian, men det kan det vara värt för att skrytigt få glida omkring (i leran) på 10Mila med en gammal original Silva-vattenflaska i perfekt skick!