tisdag, juni 30, 2009

Marioknat

För att liva upp den arm och modbrutne Miniknataren införskaffade jag Mario Kart till dom små liven. Saken är den att på det glada 90-talet var AspLövet själv kung på Mario Kart. Världens bästa skulle jag till och med kunna säga om min ödmjukhet inte satte käppar i hjulen. För att inte få allt för dåligt samvete över att Miniknatarna är inomhus istället för att leka och bada så kallar vi spelet Mario-Knat. Miniknatets bastard till släkting.

Själv gav jag upp efter ett otal segrar och kastade mig naken i Minknatarnas pool som står på terrassen. Det svalkade gott i AspLövets svettigt veka liv så jag blandade jag mig en iskall Daiquiri för den härliga upplevelsens skull.

Alles ist gut auf meinem Urlaub

Ja... om jag nu hade haft det alltså.

Inga kommentarer: