lördag, april 04, 2009

Delar av AspLövet har tävlat...

Grymnatta 2009 var en fantastisk upplevelse för AspLövet. Kanske inte min egen insats i sekket men min gamla orörda sele lånades ut till en behövande och tog en fin seger. Jag kan ännu! Dessutom fick min huvudställning (klassisk halogenvariant) äran att slita runt H21L1-banan som mätte 12 km. Kvällen kunde varken ha börjar eller slutat bättre och när jag vimsade runt i grusgropen för att hitta min bil i mörkret var gubbvaderna och knäna så symptomfria att jag nog nästan hade kunnat gett dom där juniorerna, som lekte hem H21L1, en match ikväll. I alla fall känns det så nu när jag hällt upp en segerwhiskey hemma i garderoben.

3 kommentarer:

Saucepan sa...

Hepp påre!

AspLövet sa...

Hepp på dig din, jag höll på att säga gamla gubbe men ångrade mig då jag tittade ner på min egen trötta lekamen, snygga jävla yngling (fick det bli). Hoppas du inte förfrös dina viktigare kroppsdelar vid vätskekontrollen idag. Men det kanske är nog med Miniknatare för din del nu så det gör inget?

Saucepan sa...

Hehehe
Jag skulle vilja säga att det var riktigt varmt och mysigt. Riset i skogen blev till en fin brasa. Chipsen åkte fram. Det enda som saknades var väl egentligen något starkare i glasen.