fredag, februari 06, 2009

Har klockan stannat?

Herrejävlar vilken tråkig vecka jag genomlidit. Här nere i bunkern är det nedräkning och tiden rör sig inte så mycket framåt som i sidled. Kan nog till viss del bero på att det inte finns någonting att göra. Överhuvudtaget. Det är slutfasen på gamla firman all over again. Vet inte hur jag skall klara av 2 veckor till i det här PreO-tempot.

Om jag inte rycker upp mig själv redan ikväll kommer jag nog inte komma upp till ytan förren det är måndag igen. Då börjar det om. Livet i slowmotion-filen. Jag förstår hur den där Finska snubben, som klafsade runt sin Jukolabana iförd simfötter, kände sig. Det tar aldrig slut. I det här tempot kommer jag inte bli H45:a förren tidigast 2020. Med andra ord kommer jag vara jävligt uttråkad innan jag gör comeback igen. Stor [Läs: Fet] som ett hus för den delen också. Det blir nog färdtjänst till tävlingarna för AspLövet 2020. Finns det sjukpensionärsrabatt i markan nuförtiden?

Inga kommentarer: