onsdag, februari 04, 2009

Jobb jag kan tänka mig

Jag sökte ett jobb idag. Skickade ett mail till ett av dom större företagen inom tv-spelindustrin och sa att jag var redo att börja jobba nu. Bifogade även frågan;

"Hur mycket speltid får jag per arbetsdag?"

Jag tänkte att det är lika bra att vara ärlig från början.

Nu funderar jag på att skicka en önskan om anställning hos IOF också. Den skutan kan behövas styras upp rejält. Och då tänker jag inte bara på den usla hemsidan. Antalet mästerskap i stigrik kontinentalterräng, vansinneseskaleringen av kartnormen och den där jävla rankingklistan som saknar mitt namn bör fixas till snarare än omgående.

Jag är inte arg.

Jag är förbannad.

Och arbetslös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du ikke söker og får jobb hos IOF, kan du jo sörge for å gi dem beskjed om hvordan du mener arrangementene deres (ikke) bör være på:
http://tinyurl.com/cjmhxu

AspLövet sa...

N'Gugi>> Jag har nu svarat på enkäten. Ställde mig negativ till massstart, jaktstart och parstart.